Hoppa till innehåll

WoW

2009 Jan 15

wow

Detta dataspel har helt tagit över mina dagar. Sjukt måste jag ändå tillstå! Men så är det. Det är verkligen det sista spelet jag trodde jag skulle fastna i. Jag kan inte riktigt acceptera att jag nu kan titulera mig som dataspelsnörd…

Varvat med WoW-andet försöker jag också få in lite tentaplugg, har en tenta på fredag eftermiddag. Det känns inte som att jag har koll, men jag har i alla fall strukturerat upp allt bra nu så OM det blir en omtenta av denna tentan så behöver jag inte plugga så hårt nästa gång. Det är bra! Börjar gilla omtentorna lite faktiskt. Då vet jag mer vad jag har att förvänta mig av de frågor som kommer. Första tentan är lite mer som att öppna paket på julafton – man har ingen aning om vad som dyker upp!!

8 kommentarer leave one →
  1. 2009 Jan 15 15:52

    WoW höll på att förstöra både mitt förhållande (som dog ändå iofs) och min höjning av betyg. Jag var TOTALT hooked och allt kom i andra hand. Huh. Men jag saknar det ändå. Som fan…

    • 2009 Jan 15 16:54

      Du kanske ska börja igen? Då kan vi ut och fajtas ihop! Få ut våra frustrationer på lite ödlor och fågelfän? 😉

  2. 2009 Jan 20 1:05

    Hahaha, ja 😀 Jag skulle nog palla både och idag… Tror jag 😉

    Jag slår vad om typ hur mkt som helst att du är Horde. 😉

    • 2009 Jan 20 10:35

      Hehe! Nä faktiskt raka motsatsen! Spelar priest! Men så tyckte jag det blev lite för sockersött och springa runt och hela alla andra så jag har skapat lite nya karaktärer, men ingen horde – ännu! 😛

  3. 2009 Jan 20 16:02

    Coolt, jag är också ally. 😉

    Vilka servrar? Jag kör bara (körde) PvP.

    • 2009 Jan 20 22:13

      Jag kör RP, mest för att mannen började där. Vet knappt skillnaden faktiskt… Steamwheedle Cartel… Säg till när du är redo! 😉

  4. bajskorven permalink
    2009 Maj 29 14:45

    HORDE!!!!

  5. 2010 Jan 07 14:28

    FOR THE HORDE!

Lämna en kommentar