Hoppa till innehåll

Spännande hjärna

2009 Mar 14

Jag fick en lysande ide om ett inlägg. Började därför logga in på WordPress.
Kom inte hela vägen utan fastnade på någon annans blogg. Jag fastnade för hennes bild.

När jag efter ca 30 sekunder var färdig med att ”kolla in” den där bloggen gick jag tillbaka till WordPress inloggningssida. Jag loggade in, tryckte på ”Skapa nytt inlägg” och… TOMT! Minns verkligen inte vad jag hade för ide, och den kommer inte tillbaka till mig fast jag gör min vanliga back-tracing-rutin.

Hmmm, nej, roligare än så här blir det visst inte. 😯

3 kommentarer leave one →
  1. 2009 Mar 14 14:25

    Haha, om jag känner igen det där 😛
    Trevlig lördag kära du!!

  2. 2009 Mar 14 15:35

    Oj,oj,oj…jag känner igen mig alltför väl. Vänta tills du ska göra nåt annat eller har bråttom , då dyker det upp. Poff!!

  3. 2009 Mar 15 0:14

    Det där händer mig minst fem gånger om dagen 🙂
    Fast det kan bero på att jag är norsk, blond oc blåögd… eller nåt…

    Ha det bäst!

Lämna en kommentar